kebaikan lisitin




Kenapa ku teruja kepada lechitin


Hari ni wani nak kongsi sikit cerita tentang lechitin ni. Dulu dulu..memang takut dengan ubat... Kalau demam, mak aihhh...rela tak makan ubat.....sampaikan berminggu minggu demam...last kali kena inject dan makan ubat juga.....

Tapikan sejak saya masuk member shaklee.....segala vitamin rasa rasa nak makan....sebab apabila pergi kursus tentang nutrisi.....banyaklah pulak khasiat dia.

So, vitamin pertama saya adalah.....lechitin. Saya juga ambil esp. Masa tu pula...time puasa. Memang best sangat. Sepanjang bulan puasa, tak sahur dengan nasi pun. Tp hanya ambil esp yang ditambah dengan milo dan nestum. Walaupun tak ambik nasi tapi saya tetap bertenaga sehingga ke waktu berbuka. Bestkan.

Apa yang paling best....masa hari raya timbang.....eh eh..turun pulak 7 kg. perrrrrggghhh. Best betullah. Kawan kawan pun teruja juga. Terus mereka kata....akak nk satu yer....





Apa yang paling saya suka....mata saya dah tak kelabu. Kalau dulu...mata rasa mcm ada selaput...dah guna eye more tu...tp tak der kesan. Syukur....sekarang....mata dah tak kabur.

kalau nak berkongsi kebaikan lechitin ni...boleh :

call/sms/wasap 019-666 9694

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...