Set Berpantang Shaklee


Pengambilan vitamin dalam pantang adalah suatu kemestian bagi ibu-ibu hari ini. Tempoh berpantang 44 hari tu terasa sangat lama bagi ibu-ibu yang baru melahirkan, kerana pada waktu itu kita masih dalam kesakitan kesan luka jahitan, badan yang sangat lemah akibat kehilangan darah semasa proses kelahiran, emosi yang tidak stabil ditambah pula dengan ragam bayi yang lazimnya kerap menangis dan tidak mahu tidur malam, sememangnya amat memenatkan.

Stress atau meroyan yang dikait rapat dengan ibu berpantang, bukanlah mitos tapi memang benar-benar wujud. Justeru, para ibu haruslah menyiapkan diri fizikal dan mental untuk menangani keadaan tersebut, dan salah satu caranya ialah dengan pengambilan vitamin, sebagai persediaan sebelum menyambut cahaya mata, permata hati kita.


 Set Bersalin Shaklee yang saya cadangkan terdiri daripada:

 ➡Vitamin B Complex Dengan Asid Folik 
 -bertindak sebagai penenang

 ➡Vitalea / Multivitamin Dengan Zat Besi 
 Membekalkan 23 jenis vitamin dan mineral yang diperlukan oleh tubuh, tetapi sukar diperolehi sewaktu berpantang kerana kebanyakkan makanan perlu dielakkan semasa berpantang 

 ➡Vitamin C 
 meningkatkan sistem pertahanan bad

 ➡Zink
 untuk membaik pulih luka jahitan dan luka dalaman


 Dan untuk penyusuan, anda digalakkan mengambil ESP.. ESP merupakan protein soya yang sangat membantu ibu-ibu menyusu di samping mengekalkan kesihatan ibu dan bayi.

Jika anda mengalami sembelit semasa berpantang pula, cubalah ostematrix, insyaAllah ia membantu melawaskan, tak adalah luka terjejas akibat sembelit.. insyaAllah

 Bagaimana nak dapatkan produk ni?
 Pm atau wasAp: 019-6669694
 Boleh cod kaw Puchong, Shah Alam, Kuala Lumpur


ID Shaklee : 908393
Pesan Sekarang (klik disini)
Dapatkan harga yang istimewa dengan menghubungi Wann di

Tel/sms/Whatsapp: 019 666 9694
facebook page : Boutique Vitamin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...