Tips Memelihara Sendi Yang Kuat & Fleksibel

Salam sejahtera semua,


Anda semua sudah tahu bahawa apa yang anda lakukan (aktiviti) dan makan setiap hari akan memainkan peranan penting dalam kesihatan sendi dan tulang anda. Di samping mengamalkan permakan sihat, makananan berkhasiat seperti buah-buahan dan sayur, bijirin, dan protein yang baik seperti ikan, saya cadangkan mengambil makanan tambahan untuk sendi dan tulang anda. Ianya bertujuan membantu penyerapan vitamin, mineral dan nutrien lain dari makanan dan menambahkan vitamin dan mineral lain yang kurang bagi memastikan anda mendapat semua yang anda perlukan.

Tetapi dengan macam-macam jenis vitamin dan supplement yang banyak dipasaran untuk dipilih, ia boleh menjadi sedikit memeningkan. Untuk membantu membuat ia lebih mudah, saya telah memilih beberapa makanan tambahan kegemaran kami untuk kesihatan sendi dan tulang .

 Set Kesihatan Sendi dan tulang yang saya recommend kt sini terdiri drp :

  Ostematrix 
  • Dikenali sebagai calcium-magnesium. Sikap tak ambil kisah tentang pengambilan kalsium menyebabkan tulang rapuh. Dan seterusnya tulang akan mudah retak, patah juga rosak. Pengambilan kalsium dan cukup beri kesan yang baik pada tulang. Tulang yang sihat menyumbang kepada sendi yang sihat.

 Omega Guard 
  • Dihasilkan dari ikan laut dalam yang berkualiti tinggi. Dengan proses begitu teliti, untuk penghasilan Omega 3 dan Omega 6 yang 'mantap'. 
  • Secara semulajadi, minyak ikan Shaklee ini bersifat anti radang atau anti imflamasi. Jadi, ini akan mengurangakan keradangan yang berlaku akibat sakit sendi arthritis. Ia juga bertindak memelihara sendi. Caranya? Asid lemak Omega 3 mencegah kemusnahan enzim yang bentuk tisu rawan untuk perlindungan sendi. Hasilnya sendi yang lebih sihat akan dinikmati oleh pesakit sendi.

  • mengandungi ekstrak unique Boswellia aktif dengan paten tertunda, ektrak Jagung dan nutrien penting lain termasuk Zinc, Tembaga, Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan - bahan berasaskan mineral, Shaklee Advance Joint Health Tablet ialah formula sayur-sayuran 100%.


 Untuk keterangan lanjut, boleh pm saya wann|019-6669694

ID Shaklee : 908393
Pesan Sekarang (klik disini)
Dapatkan harga yang istimewa dengan menghubungi Wann di

Tel/sms/Whatsapp: 019 666 9694
facebook page : Boutique Vitamin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...